Heipsan!

Taas on ollut koirahommeleiden täyteinen viikonloppu. :) Olen nyt ollut harjoittelussa viimeiset kaksi viikkoa, joten on jäänyt vähemmälle tämä päivittely. Joka tapauksessa, lauantaina eli eilen kisasin Riston kanssa Riihimäellä kolmen startin verran. Kaksi ensimmäistä rataa tuomaroi Anne Savioja, viimeisen Anne Viitanen. Ekalla radalla tuli kymppi, kepeille kakkosväliin ja yksi kielto hypyltä, ohjaajan moka. Olen vähän flunssassa, ja huomasin sen vaikuttavan ohjaamiseenikin (ei jaksa juosta, ohjaukset myöhässä). Vikalta radalta kuitenkin tuomisiksi hyppynolla!! Happyhappyhappy! Nyt meillä on kaksi hyppynollaa ja kaksi aginollaa. :) Jos saisi toukokuussa vielä ne puuttuvat kolme aginollaa niin tie SM:meihin olisi vapaa.. Yritämme ainakin parhaamme.

Tänään olin Helsingissä möllitokossa ja match show'ssa Pitan kanssa. Ulla toi myös Ellan, jotta päästiin treenaamaan pöydällä oloa, esiintymistä ja ravaamista. Likat meni hienosti!! Pita sai tokossa huippupisteet, vaikka liikkeestä seisominen menikin nollille, koska koira jäi istumaan. :/ Olin kuitenkin todella tyytyväinen koiran suoritukseen. Olimme neljänsiä ja saimme lisäksi erityispalkinnon hyvästä yhteistyöstä! :) Ella sai pentuluokassa punaisen nauhan, esiintyi todella nätisti ensimmäiseksi kerraksi ja ravasi kauniisti. Jos ei muutamaa pomppua oteta huomioon.. ;) Pita sai isoissa koirissa sinisen ja sijoittui kolmanneksi. Ella ei päässyt enää toista kierrosta pidemmälle punaisten kehässä. Mutta kiva päivä kerta kaikkiaan! Tässä muutamat kuvat jotka Serena nappasi päivän aikana.

Mun muru <3

Kaunokainen.

Tissikumi on lempilelu!